Frågor!

135 frågor

Fem frågor om förhållanden
är du singel? - jupps
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - jag vet inte
kärlek eller sex? - kärlek
har du varit kär i någon? - jaa
är du kär just nu? - jaa

Tio frågor om dig själv
fullständiga namn? - Miranda Isabell söderdahl bjuvgård
när fyller du år? -  14 september
några piercingar? - Nepps

vad har du på dig just nu? - tajts, trosor & tunika  
vilken årstid är bäst? - sommaren
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - jag vet inte
vad tycker du mest om hos dig själv? - jag vet inte
vad är du bra på? - sjunga,dansa kanske
vem älskar du mest på denna jorden? - min familj 
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - själv

10 frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - Hanna tror jag<3
vem är den roligaste av dina vänner? - Hanna hon och jag skrattar åt allt 
vem är snyggast av dina vänner? - jag så klart,,haha skoja,, ajg vet inte alla är snygga 
vem är mest partyprisse? - många
vem är den du helst har filmkväll med? - Hanna och Katta
vem av dina vänner är mest "evil"? - hmm ingen av mina vänner för om jag tycker dom är dumma så är dom inte mina vänner.
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Min bästis

10 Frågor om din familj

vem står dig närmast? - mamma tror jag
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - aa 
vem är farligast i din familj? - Min syrra carro. Hon sak man akta sig för:P
vem ser roligast ut i din familj? - just nu är det nog min pappa eller jag vet inte
vem är coolast? - Jag såklart vem annars
har ni något husdjur? - aa
vem har du mest gemensamt med? - mamma kanske och pappa
vem står för underhållningen? - vet inte
vem sover du oftast med? - mig själv
roligaste kvällen med familjemedlem? - se ett program som var jätte roligt och vi satt och skratta i hela filmen

10 frågor om idag

vad har du gjort? - sittit vid datan och tittat på tv
har du varit glad idag? - aa
har du varit ledsen idag? - nej
har du gjort något bra idag? - inte än
vad ska du göra nu? - skriva klart alla frågor
har du gjort något dåligt idag? - nej
vad har du ätit idag? - frukost
har du duschat idag? - nej
är du trött nu? -nej
vad händer imorgon? - åker hem till mamma

SKOLAN

Går du i skolan? - aaaa
Har du varit i skolan idag? - nej det är juu helg 

ANNAT

Hur mår du just nu? - bra
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - aa
Har du piercat dig? - nej

TELEFON/MOBIL

Vem ringde du senast? - mamma
Vem ringde dig senast? - mamma
Vem sms:a till dig senast? -  johan eller mamma
Vem sms:a du till senast? - syrran

ÖVRIGT

Är du hungrig nu? - lite
Vad är klockan nu just nu? - 15:51

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - facebook och bloggen

FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - senast i går
Hur länge sen var det du träffa din farsa? -  just nu

SPORT

Går du på någon sport? -  nej
I så fall, vilken/vilka? -
Trivs du med den sporten?-
tycker du att den sporten är rolig?
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? -

ÖVRIGT

Gillar du punk? - nja
Har du sminkat dig idag? - nej
Isåfall, vad för smink? - inget
Vad har du på dig för trosor just nu? - vanliga
Hur ser dem ut? - vita
Vad har du för bh/topp på dig just nu? inget
Hur ser den ut? -

MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? - ingen
I så fall, vilken låt för tillfället? -
Vad gillar du för musik? - olika

KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? - aa
Har du fler än 3 jeans? - aa
Har du fler än 5 tröjor? -  aa
Har du någon märkesväska? - jag vet inte 
Har du resteröds-trosor? - vet inte vad det är
Har du en vit bh/topp? -  aa
Har du en svart bh/topp?- aa
Har du märkesjeans? - aa
Har du märkeströja? - aa

SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? - ibland
Använder du Wax? - nej
Använder du ögonskugga? - ibland
Använder du kajal? - nej bara när min syrra sminkar mig
Använder du hårspray? - ibland
Använder du volymspray? - nej
Andänder du mousse? - aa ibland
Använder du deodorant? - jupps
Använder du skinspray? - nej eller vet inte
Använder du parfym? - ibland bara
Använder du läppglans/läppstift? -aa läppglans 
Andänder du brunkräm? - nej
Använder du rouge? - nepps
noppar du ögonbrynen?- nepps
Uppsatt hår eller hängande? - hängande
Plattar/lockar du håret varje dag? - nej bara när jag orkar
Duschar du varje dag? - ibland,ibland inte
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nejjj
Är du kär just nu? - har redan svarat på den men okej jaa det är jag
Har du kysst någon idag? - nej
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - nej
Har du ett förhållande? - nej
Har du varit otrogen och om ja, varför? - nej det har jag inte
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - det tror jag inte
Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut? - jag vet inte
Är du romantisk? - jag vet inte
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nej det har jag inte
Är du svårflörtad? - nepps
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - aa
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Tim tror jag det var eller det kasnke var tobbe eller jonte jag vet inte.
Hur länge höll det? - inte så länge det var på 6 års
Har du nångång slagit någon du tyckt om? - nej det skulle inte jag göra
Har du lekt med någons känslor? - nepps
Länge höll ditt längsta förhållande? - jag vet inte
Hur länge var ditt kortaste? -  10 minuter och då gjorde jag slut:P
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - vill vara tsm med något det är roligt
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nepps
Är du en bra pojk/flickvän? - jag har ingen
Hur många har du vait kär i iår? - 5 tror jag
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? - inget mig själv
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - jag vet inte
När fick du din första kyss? - har inte fått än
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - ingen aning
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej för min syrra har inte bra kill smak tycker jag:P
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - hmm vet inte inte i allafall
mest blivit dumpad eller dumpat? - dumpat
du för stil på tjejen/killen? vet inte



Slut på det här  nu kramis kramis på er från eran Miranda


Kommentarer
Postat av: Anonym

10 frågor om dina vänner



vem vet allt om dig? - Hanna tror jag<3



vem är den roligaste av dina vänner? - Hanna hon och jag skrattar åt allt



vem är den du helst har filmkväll med? - Hanna och Katta



Hahha (: (L)

2010-03-06 @ 16:20:25
Postat av: Rim

Fin blogg!

2010-03-06 @ 18:13:18
URL: http://rimaljaderi.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem är du kär i jusst nu då ?:S

2010-03-07 @ 14:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0