Unkan!

Hejsan! Nu är jag med älsklingen Katta. Vi är i musikstudion och sjunger. Jag sjöng pricis nu ska Katta sjunga hon har det svårt att välja vad hon ska sjunga. Katta ska sjunga '' Kan det bli vi två - Bianca och Malin. En liten snutt i den låten nu kommer det '' du behöver bara va dig själv för att jag sak älska dig '' Man ska inte ha en kille eller tjej man inte gillar eller man gillar inte personen man vill göra om den men den här låten handlar om att man ska ha en tjej eller kille som man gillar som den är.

Men nu ska jag sjunga puss och kram eran Miranda<333333333333333333333333

Kommentarer
Postat av: Saga♥

sv; ehm jag fottade den?

2010-03-06 @ 09:34:07
URL: http://hejsagas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0