Förlåt,förlåt så mycket:'(

Jag är såå hämskt ledsen. Att jag inte har skrivit på jätte länge. Men jag har såå mycket att göra. Men jag måste försöka skriva varje dag men ibland hinner jag inte. Men nu ska jag skriva om vad jag ahr gjort idag.

Jag gick såklart till tråkiga skolan boring Men man måste juu. Men efter skolan fick jag på läxsläsning det är boring. Men sen efter det så ringde min kompis katta hon fråga.

- vart är du? frågade katta
- jag har varit på läxläsning , säger jag
- vart är du? undrade jag
- På unkan, säger katta
- okej jag kommer nu, säger jag
- mm bra ses där, säger katta
- Hejdå, säger katta
- Bajs bajs, säger jag

visst är hon tråkigt men rolig ibland:P

Kramis kramis på er från eran Miranda<33

älskar er läsare<33333333

Kommentarer
Postat av: Emilia

Du behöver inte be om ursäkt för att du inte skriver... Ta det lugnt!! Annars är det as bra =)!



Puss på dig!!

2010-03-10 @ 07:26:13
URL: http://pyttelillajag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0