Tvilling ! <3

Den här texten är till min Tvilling ! <3

Du är allt för mig , jag älskar dig
Jag har tur att du finns !
För det finns ingen lika dan och bra som du !
Ingen är precis som du ,
Ingen verkligen ingen
Du och jag är släkt
Vi har tur som är i samma ålder !
Vi kan bråka vi kan hata varandra
men innerstinne gör vi inte det
Och det vet båda du och jag
Vi älskar varandra !
Och kommer alltid att göra det !

Iallafall Älskar jag dig gumman ! <33






Söt bild på min Tvilling ?!?!?! <3


Puss och Kram från eran Sångfågel (: <3

Kommentarer
Postat av: Tvilling.

Älskar dej !

hahaha , bilden .. snart 2 år gamal D:

hah , <33

2010-06-26 @ 21:20:47
Postat av: Miranda

Älskar dej !



Hihi söt endå !! <33

2010-06-26 @ 21:24:22
URL: http://mirads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0