Hejhej bloggen! <3

Just nu sitter jag här med Amanda och bloggar (: Och hon ska sova över hos mig ( goooood )

Idag har jag varit med först Melanie, sen ringde Amanda och sa att några på unkan ville att jag skulle komma, och då kom jag ! (:<3
Så jag har varit på unkan idag och spelat kort, pingis, playstation m.m!
P.S. jag har spelat med en polis :P <3
Det är typ det jag har gjort idag (: det var vel roligt..

Men imorrn så ska jag och amanda och hennes familj och och bada i en stor pool hos hennes lossas kusin!

Lite pinsamt// Amanda (:


Skriver mer imorrn! <3

Puss puss från eran Miranda! <3


Kommentarer
Postat av: Emilia

Fan va kolt att du har spelat med en polis! ;-) <3 Puss på dig!

2010-06-17 @ 10:09:59
URL: http://galenmilanhar.blogg.se/
Postat av: Miranda

Tycker du Emilia att det är coolt? <3



puss <3 (:

2010-06-17 @ 11:22:17
URL: http://mirads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0