Dåligt!! :( & Roligt ! <3333

Guud vilken dåligt väder :(
Det finns ingenting att göra ! Jag bara sitter här inne och har tråkigt !
Buuuuuh på vädret ! :@


men jag har 2 roliga saker att säga :D
Imorrn ska jag med familj och min syrras mamma och lillasyster till Göteborg eller som Tristan säger Liseborg , Söt han är :) <3
Åååh jag längtar sååå :D Men man måste ju sitta i en bil i typ 5 timmar :/ <3
äääch skit samma vi ska ju till liseberg :) <3

Men iallafall den andra roliga saker är att jag har fått en kunsin en liten Anton :) <3 Och idag ska jag , pappa och Hampus åka och hälsa på dom :) <3
Det är min farbror och han tjej som har fått barnet :D <3
I love babies ! :D <3
They're so cute ! <33333


Men aja nu ska jag spela ngn spel :p <3

När jag var ute med min lossaspappas kompis barn.


Den bilden bjuder jag på :p <3


Puss puss love yaa ! <33

Kommentarer
Postat av: Emilia

Ser fram emot imorgon!! <3

2010-07-25 @ 21:27:09
URL: http://galenmilanhar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0