Roligt och Tråkigt!

Den roliga saken är att jag var med Adam, Wille, Madde hennes blogg heter www.kizzm.blogg.se och så har jag såklart varit med mig!
Det var riktigt roligt!   Puss på er!


Och jag får inte glömma mina andra underbara kompisar  Isabella,Elin och Ida<3 jag älskar er med..

och nu den tråkiga saken.. Ni kan nog lista ut det ganska snappt!...... SKOLAN den suger.. men det är roligt att träffa kompisar.

här är några till fina bloggar inte samma några andra. som är jätte fina!


www.musicrecord.blogg.se
www.fattybom.blogg.se
www.kissies.se
www.fashionstars.blogg.se
 
och såklart dom andra jag skrev jag älskar dom och dom här!



En stor kramis till er från mig!<333

Kommentarer
Postat av: Ida<33

Vad gulligt av dig att skriva med mig där också sötnos. Längtar såå mkt efter att få träffa dig Mirandra. Du får ha det bra... Love ya<3

2010-02-24 @ 20:59:27
URL: http://lovewinsa.blogg.se/
Postat av: Miranda

sv; aa tack du! det va snällt helt okej för mig om du vill göra det! det skulle vara jätte kul tack!

2010-02-25 @ 17:56:55
URL: http://miranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0