Jag kom hem...

.. tidigt från pappa idag!

Idag så kom jag hem mycket tidigare än vanligt! Det var ganska skönt på ett vis men det är tråkigt att komma hem så tidigt. Men jag kunde ju vara med kompisar:D
Jag va med Hanna=Tvilling o Amanda= Hannas kompis!!! Det var jätte roligt Amandas pappa e spansk så Amanda har 2 spanska kläningar. Och jag o Hanna satte påå oss en varsin! GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD vad jag såg ut!!!!!!!!!!:O
Hanna var juu fin i den! Hon såg ut som Alice i underlandet!! Jag måste ta kort på henne nästa gång såå lägger jag in bilder!:P

Och imorrn så e det frågestund! Så fråga på bara!<33
Aja nu ska jag gå ut!


Puss Puss från eran Miranda<3





En bild bara från när jag tog studio bild!


Kommentarer
Postat av: Madde

Fin bild på dig Miranda :)

2010-04-18 @ 21:29:25
URL: http://sazzysot.blogg.se/
Postat av: Miranda

Tack så mycket :)

2010-04-19 @ 16:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0